Gpradio Nr.1 Για νέα μουσική και όλες τις επιτυχίες!
H θρυλική Ελληνίδα υψίφωνος είχε αποχωρήσει επεισοδιακά από τη σκηνή της Οπερας της Ρώμης, εξαιτίας φωνητικών προβλημάτων, πριν ολοκληρωθεί η πρώτη παράσταση της «Νόρμα», τον Ιανουάριο του 1958.
Προτομή της Μαρίας Κάλλας τοποθετήθηκε μόνιμα στο εσωτερικό της Οπερας της Ρώμης. Πρόκειται για έργο του Ελληνα γλύπτη Νίκου Φλώρου.
Υπενθυμίζεται ότι η θρυλική Ελληνίδα υψίφωνος είχε αποχωρήσει επεισοδιακά από τη σκηνή της Οπερας της Ρώμης, εξαιτίας φωνητικών προβλημάτων, πριν ολοκληρωθεί η πρώτη παράσταση της «Νόρμα», τον Ιανουάριο του 1958.
Τον Δεκέμβριο του 2023, η ελληνική πρεσβεία στη Ρώμη, σε συνεργασία με την Οπερα της Αιώνιας Πόλης είχε οργανώσει βραδιά – φόρο τιμής στην «Ντιβίνα», με τη σοπράνο Μυρτώ Παπαθανασίου και τον πιανίστα Γιάννη Τσανακαλιώτη. Ηταν μια πρώτη κίνηση συμβολικής «επανασυμφιλίωσης», έξι και πλέον δεκαετίες μετά τη διακοπή της συνεργασίας της Μαρίας Κάλας με το συγκεκριμένο θέατρο.
Η τοποθέτηση της προτομής που φιλοτέχνησε ο Νίκος Φλώρος, σε εσωτερικό χώρο του θεάτρου, ο οποίος έχει αφιερωθεί στη Μαρία Καλογεροπούλου, αποτελεί μια ακόμη κίνηση με την οποία, η ιταλική πρωτεύουσα τιμά τη μνήμη της αξεπέραστης Ελληνίδας καλλιτέχνιδας.
Στην τελετή των αποκαλυπτηρίων της προτομής, εκτός από τον γλύπτη, ήταν παρόντες, μεταξύ των άλλων, η πρέσβης στην Ιταλία Ελένη Σουρανή και ο διευθυντής της Οπερας της Ρώμης Φραντσέσκο Τζαμπρόνε, οι οποίοι αναφέρθηκαν στη σημασία του έργου ως ζωντανής πολιτιστικής γέφυρας επικοινωνίας μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας και ευχαρίστησαν τον καλλιτέχνη για το συνολικό του έργο υπέρ της ανάδειξης της μνήμης της Μαρίας Κάλλας.
Δείτε επίσης: Πώς θα είναι τα μουσεία του μέλλοντος; – Οι προθήκες, τα εκθέματα και το VR
Δημοσιευμένο από : admin
© Copyright 2024 www.gpradio.gr. All Rights Reserved. by Magic Streams L.P