- +30 2462 084224
- info@gpradio.gr
- Κων/πολεως 1 Τκ 51100 Γρεβενά
Gpradio Nr.1 Για νέα μουσική και όλες τις επιτυχίες!
Αυτές οι ηθοποιοί διακρίθηκαν για τις εξαιρετικές τους ερμηνείες στα 26α Θεατρικά Βραβεία Κοινού από το Αθηνόραμα και φέτος θα τις απολαύσουμε ξανά στη σκηνή. Ανακαλύψτε πού μπορείτε να τις δείτε στις φετινές παραστάσεις.
Η Κοντέσσα Βαλέραινα, η ηρωίδα του θεατρικού έργου “Το Μυστικό της Κοντέσσας Βαλέραινας” του Γρηγορίου Ξενόπουλου, προέρχεται από τη Ζάκυνθο του τέλους του 19ου και των αρχών του 20ού αιώνα. Ως εκπρόσωπος της αριστοκρατίας, βρίσκεται σε μια εποχή κοινωνικής αβεβαιότητας, ενώ το έργο αναδεικνύει τις αντιφάσεις του κόσμου της. Καθώς οι ηθικές αξίες της παραδοσιακής κοινωνίας συγκρούονται με τις νέες κοινωνικές και οικονομικές πραγματικότητες, η Κοντέσσα παραμένει βαθιά δεμένη με το παρελθόν και τις παραδόσεις, αδυνατώντας να αποδεχτεί τις αλλαγές του νέου κόσμου. Αυτή η εσωτερική σύγκρουση είναι καθοριστική για το έργο και η Νένα Μεντή, με τη ρεαλιστική και έντονα συναισθηματική ερμηνεία της, καταφέρνει να αποδώσει εξαιρετικά τις ψυχικές αντιφάσεις της ηρωίδας. Η ερμηνεία της, γεμάτη αυθεντικότητα και ευαισθησία, άγγιξε το κοινό και της χάρισε το βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας στα 26α Θεατρικά Βραβεία Κοινού από το Αθηνόραμα. Παράλληλα, η παράσταση, σε σκηνοθεσία Πέτρου Ζούλια, απέσπασε επίσης το 1ο βραβείο ενδυματολογίας για τον Νίκο Χαρλαύτη και το 1ο βραβείο φωτισμού για τη Μελίνα Μάσχα. Η Νένα Μεντή ξανά συνεργάζεται φέτος με τον Πέτρο Ζούλια, αυτή τη φορά στο μονόλογο “Μια Ζωή”, που κάνει πρεμιέρα στις 29 Νοεμβρίου στο Θέατρο Ιλίσια Βολανάκης. Στον ρόλο μιας ηλικιωμένης μοδίστρας, καλείται να ανασυνθέσει τα κομμάτια της ζωής της, καθώς μαζεύει τα ρούχα από το ατελιέ της. Μέσα από αυτήν την προσωπική αφήγηση, το έργο συνδέει τη ζωή της με τα σημαντικά γεγονότα της νεότερης ελληνικής ιστορίας, προσφέροντας μια βαθιά ματιά στη ζωή ενός καθημερινού ανθρώπου που αναπολεί το παρελθόν του και αναρωτιέται για το μέλλον του σε έναν κόσμο που αλλάζει ραγδαία.
Σε κάθε ερμηνεία της, η Στεφανία Γουλιώτη αποπνέει έντονη αυτοπεποίθηση και σιγουριά, ενώ με ευκολία εναλλάσσει συναισθηματικές καταστάσεις όπως η ευαισθησία, η αμφιβολία και η εσωτερική σύγκρουση. Στην παράσταση του έργου “The Doctor” του Ρόμπερτ Άικ, που σκηνοθέτησε η Κατερίνα Ευαγγελάτου, η Γουλιώτη ενσαρκώνει την αποφασιστική γιατρό Ρουθ Γουλφ, η οποία αντιτίθεται στην άφιξη ενός καθολικού ιερέα στην κλινική της, ενώ γύρω της εκτυλίσσεται μια έντονη σύγκρουση ηθικής και εξουσίας. Παρά την απόλυτη στάση της, η Γουλιώτη καταφέρνει να αποδώσει τις εσωτερικές συγκρούσεις της ηρωίδας, ακόμη και όταν η θέση της αρχίζει να γίνεται αβέβαιη και η προσωπική της ζωή καταρρέει. Γι’ αυτήν την ερμηνεία, το κοινό του περιοδικού Αθηνόραμα τη βράβευσε με το 2ο βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα 26α Θεατρικά Βραβεία Κοινού, ενώ ο Νίκος Βλασόπουλος απέσπασε το 3ο βραβείο φωτισμού. Το έργο, που αναδεικνύει ζητήματα ηθικής, πολιτικής ορθότητας και κοινωνικών στερεοτύπων, συνεχίζει να προκαλεί έντονες αντιδράσεις και συζητήσεις στο κοινό και για δεύτερη χρονιά στο Αμφι-Θέατρο Σπύρου Α. Ευαγγελάτου.
Η ερμηνεία της Πέγκυς Τρικαλιώτη στην “Μαντάμ Μποβαρί” του Γκιστάβ Φλομπέρ στην παράσταση του Θεάτρου Αποθήκη αγαπήθηκε από το κοινό για την ένταση και την εσωτερική συγκίνηση που μετέφερε. Η Τρικαλιώτη απέδωσε με μοναδικό τρόπο τις ψυχικές συγκρούσεις της ηρωίδας, Έμμα Μποβαρί, και την αέναη αναζήτηση για μια ευτυχία που πάντα διαφεύγει. Η Έμμα, παγιδευμένη σε έναν φαύλο κύκλο απογοητεύσεων και καταστροφικών επιλογών, έζησε την τραγικότητά της μέσα από τις ερμηνείες της Τρικαλιώτη, που ανέδειξε την εσωτερική ένταση και την αντιφατική φύση της ηρωίδας. Η σκηνοθεσία της Λίλλυ Μελεμέ, που συνδυάζει την τραγικότητα με την ποίηση, ενίσχυσε ακόμη περισσότερο την έντονη παρουσία της Τρικαλιώτη, καθιστώντας την κεντρική φιγούρα της παράστασης. Αυτή η εκπληκτική απόδοση της ηρωίδας κέρδισε το κοινό και της απέφερε το 3ο βραβείο γυναικείας ερμηνείας στα 26α Θεατρικά Βραβεία Κοινού από το Αθηνόραμα. Φέτος, η Πέγκυ Τρικαλιώτη επιστρέφει στο θέατρο Αποθήκη με τον ρόλο της Τζούντιθ στο “Νάχτλαντ” (Nachtland) του Μάριους φον Μάγενμπουργκ. Στο έργο, που πραγματεύεται θέματα φασισμού και άνοδος της νέας δεξιάς, η Τρικαλιώτη ενσαρκώνει την Εβραία Τζούντιθ, η οποία βρίσκεται σε μια έντονη σύγκρουση με την οικογένειά της, καθώς ανακαλύπτουν έναν πίνακα με την υπογραφή “Α. Χίτλερ” στο πατρικό της σπίτι. Η Τζούντιθ επιθυμεί να καταστρέψει τον πίνακα, κάτι που προκαλεί μια συναισθηματικά φορτισμένη αντιπαράθεση με τον σύζυγό της και την αδερφή του, αναδεικνύοντας τις εσωτερικές και κοινωνικές εντάσεις του έργου.
Πηγή: athinorama.gr
Δημοσιευμένο από : admin
ΒΡΑΒΕΙΑ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟΥ ΡΟΛΟΥ ΕΛΛΑΔΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΒΡΑΒΕΙΑ
© Copyright 2024 www.gpradio.gr. All Rights Reserved. by Magic Streams L.P